O voze

e-bullet.cz® je projekt prvního českého závodního plněelektrického speciálu a vozu pro akce show car. Podvozek tvoří konstrukce vyrobena z CrMo4 tenkostěnných bezešvých trubek v kombinaci s materiály hliník, dural, karbon a inspiruje se již vyvinutým a vyráběným podvozkem vozu Sigma TN společnosti Sigma Motor s.r.o..

Pohon vozu 4×4 zajišťuje čtveřice výkonných a současně lehkých BLDC motorů, kdy každé kolo má svůj vlastní elektromotor s elektronickým měničem a řídící jednotkou, vše centrálně řízeno unikátním SW z vývoje na VUT v Brně. Karoserie je použita z produkčního vozu Hyundai i30, pro osazení na trubkový podvozek zásadně konstrukčně upravena a designově zpracována studiem Prokop Design.

Pro akce show car příprava na rychloosazení druhé sedačky a zobrazovací jednotky před spolujezdce s on-line zobrazováním zásadních jízdních dat (rychlost, okamžité výkony jednotlivých motorů, přetížení, intenzita brždění jednotlivých kol, okamžité rozdělení výkonu nebo brzdného účinku na jednotlivá kola, …). Více info v sekci „show car“.

 

Rozměry

  • Čistá hmotnost: do 1.200 kg
  • Hmotnost s řidičem: do 1.290 kg
  • Délka vozidla: ca 4.340 mm
  • Šířka vozidla: ca 2.000 mm
  • Rozvor náprav: ca 2.650 mm
  • Rozchod PN: ca 1.950 mm
  • Rozchod ZN: ca 1.950 mm

Pohon a baterie

  • Elektromotory speciální konstrukce: 4 ks
  • Výkon 1 motoru: 75 kW / 102 PS
  • Celkový výkon: 300 kW/407 PS
  • Kroutící moment: až 1.200 Nm
  • Bez převodovky
  • Baterie: sestavy článků 18650
  • Kapacita baterií: ca 40 - 60 kWh (dle nasazení)

Řízení

  • Hřebenové řízení s elektrickým posilovačem
  • Hliníkový hřeben
  • Poloměr otáčení: ca 6,0 m
  • Otáčky volantu: 2 otáčky volantu od dorazu k dorazu

Nápravy

  • Přední náprava: lichoběžníková, odpružení vinutými pružinami typu push-rod, nastavitelné tlumiče, závodní stabilizátor
  • Zadní náprava: lichoběžníková, odpružení vinutými pružinami typu push-rod, nastavitelné tlumiče, závodní stabilizátor

Karoserie

  • Upravená ze seriového vozu Hyundai i30 (2021)
  • Nesamonosná - osazena na trubkový rám vozu
  • Čelní okno originál, ostatní Makrolon

Podvozek/rám

  • Typ: příhradový s ochranným rámem
  • Trubky: bezešvé
  • Materiál trubek: 25CrMo4