Konstrukční tým projektu e-Bullet věnoval své úsilí dvojici důležitých celků a to zavěšení kol a samotnému ozubenému převodu.
Podvozek a zavěšení kol
Konstrukční činnost byla zaměřena na ideálním naladění podvozku a jednotlivých tlumičů. Během ladění byla respektována jak hmotnostní analýza vozu, tak i dosažení požadovaných parametrů podvozkového ústrojí.
Ozubený převod
Stejně tak jsme současně dospěli k závěru, že pro potřeby projektu bude lepším řešením použít převodovky s ozubenými koly místo původně zamýšleného zubového řemene. Závěrem se sluší říct, že jsme také dovyvinuli převodovou skříň se soustavu ozubených kol, které budou přenášet potřebný výkon.
Zde byl kladen důraz na tyto parametry (jednoduchost výroby, montáže a údržby). V dalších fázích projektu se budeme zabývat optimalizací hmotnosti těchto převodovek.