Od počátku roku tým konstruktérů udělal obrovský kus práce a posunul projekt zase blíže k cíli. Pracujeme na předním a zadním subframu, zavěšení a kinematice kol i řízení. Jednotlivé vybrané komponenty, podložené technickými výpočty, do sebe postupně zapadají jako přesná skládačka, nicméně stále je ponecháván prostor k optimalizaci soustav a jejich jemnému doladění. S prvním konceptem kinematiky zavěšení kol a osazení řízení probíhají multibody simulace a současně se sbírají zkušenosti s řídícím SW pohonu pro dávkováním kroutícího momentu na jednotlivá kola. Koncept celého řídícího softwaru byl na VUT v Brně zpracován a aktuálně probíhá detailování jednotlivých bloků kódu, jejich upřesňování a doplňování dalších matematických modelů řízení. Současně v laboratořích VUT proběhla příprava testovacího stavu pro pohonné jednotky a jejich řídícího hardwaru, čímž ve velmi krátké době získáme reálná data, která budou využita k nastavení určitých specifických částí celého systému řízení vozu.
Nezapomíná se ani na bezpečnost pilota. Konstruktéři Sigma Motor s.r.o. zpracovali podklady pro výrobu bezpečnostního ochranného rámu, který naváže na podvozkové části a bude samozřejmě splňovat předepsané parametry mezinárodní automobilové organizace FIA, čímž se vůz bude moci účastnit tuzemských i mezinárodních závodů.